Papart Arıcılık



15 Mayıs 2010 Cumartesi

Mevsim Olgunlaşıyor

                                                                           
Belli bir program dahilinde peryodik bakım için arılığa gidiyorum.Yaşadığım köyle arıların bulunduğu yer arasındaki mesafe 25km dir.
  
Nektar döneminden en iyi şekilde istifade etmek için arılarda populasyon yoğunlu maximum olmalıdır.Bu nedenle çok iyi bir bakımla arıları üçüncü katlara çıkarmaya çalışıyorum.Bulunduğum yer Türkiyenin kuzey doğusunun en uç noktası da ( gürcistan sınırı) deniz seviyesinden 1500m yüksekliği olan bir yer.Bu da mevsim olarak iç anadolu bölgesinden 3 hafta gerideyiz demektir.Bu durumu avantaj olarak değerlendiriyorum.blogcu arkadaşların yaptıklarını takip ediyorum ve onlardan bir sentez yada ayrı bir yorum çıkararak uygulamalarımı şekillendiriyorum.
 
Elma ağaçları çiçek açmaya başladı.protein içeriği bakımından zengin olan elma çiçekleri arıları cezbediyor.

2 yorum:

Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
aytekin ışık dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.